המוצר כבר קיים בעגלה

בעשורים האחרונים מתרחשים בעולם תהליכי גלובליזציה רבי עֹוצמה, היוצרים שּוק עולמי-גלובלי אחד. הסחר העולמי מגדיל את אפשרויות השיווק של המוצרים ומאפשר למקסם את הרווחים של חברות. 

מטרת הקורס

מטרת הקורס הנה להקנות למשתתפים ידע וכלים מעשיים בתחומים הקשורים בקשרים עסקיים בין לאומיים, בתכנון, אסטרטגיה, שיווק, רגולציה, מיסים בין לאומים, ובמעבר של סחורות בין גבולות מדיניים.
הידע  שירכשו המשתתפים בקורס, יאפשר להם להצליח להרחיב את עסקיהם אל מעבר לים, ולהרחיב את השוק שלהם.

היקף הקורס: 18 שעות לימוד, 8 מפגשים 

  1. מבוא לכלכלה הגלובלית וסחר בינלאומי
    בשיווק בינלאומי, מאפיינים ייחודיים של התמהיל השיווקי הבינלאומי.
    מר עופר נחשון
    מנכ"ל מלאכת מחשבת יזום ואסטרטגיה עסקית בע"מ
  2. תהליך קבלת החלטות בסביבה גלובלית
    כלים להשגת מידע, תהליך קבלת החלטות, הבדלי תרבות.
    פרופ' ישראל נחשון
    אוניברסיטת בר אילן
  3. בנית אסטרטגית שיווק בינ''ל
    בדיקות היתכנות, הוצאות מול תועלת, מחקר שוק, בניית תקציב. גביה.
    מר עופר נחשון
    מנכ"ל מלאכת מחשבת יזום ואסטרטגיה עסקית בע"מ
  4. טקטיקות ואסטרטגיות שיווק דיגיטלי לסחר בינלאומי
    מיצוב, מיתוג, עקרונות מכרתיים בבניית אתרים, קידום אתרים, אורגני וממומן.
    מר אלעזר אברמוביץ'
    מנהל מיתוג ומוצר
    חברת IBN
  5. הבדלים תרבותיים ושיווק בינלאומי
    מר אבי עידן
    מומחה שיווק ולסחר בינ"ל
  6. אזורי סחר וארגוני סחר אזוריים ובינלאומיים
    אזורי שוק רב לאומיים, ארגון הסחר העולמי.
    ד"ר אנה פנדיור
    מנהלת פיתוח עסקי,
    מלאכת מחשבת יזום ואסטרטגיה עסקית בע"מ
  7. מדיניות המחרה והפצה בינ''ל
    אשראי ותנאי רכישה; CIF , FOB. שיווק דרך מפיצים, הפעלת סוכנים ומפיצים, סוכני הפצה בינלאומיים, זכיינות.
    מר מנחם לייב
    מנכ"ל מכון היצוא
  8. המערכת הפיננסית הגלובלית ומדינות מתפתחות
    שערי חליפין, מאזן התשלומים, קרן המטבע הבינלאומית, הבנק העולמי, הכלכלה העולמית – סיכום.
    פרופ' משה מנדלבאום
    נגיד בנק ישראל לשעבר

תחילת הקורס סוף ינואר
תאריך אחרון להרשמה 13/01/17
 
מחיר מסובסד לחברי לשכה: 2300 ש"ח
מחיר לא לחברי לשכה: 2,800 ש"ח
תינתן הנחה של 10% לנרשמים בזוגות או יותר!