המוצר כבר קיים בעגלה

אסטרטגיה מבריקה מאפשרת לכם ליצור מקורות הכנסה ורווח חדשים ובלתי צפויים, לצמוח ברמות לא שגרתיות, להשיג רווחיות הרבה מעבר למקובל בשוק שלכם, או - להיחלץ במהירות ממצב של מצוקה או סכנה ולהפוך את הקערה על פיה להצלחה חדשה. 18.4.16

אסטרטגיה כזו היא יצירתית, מפתיעה ובהרבה מקרים גם "ממזרית".

ההרצאה והסדנה זו יקנו לכם כלים מעשיים לחשיבה אסטרטגית יצירתית ולפיתוח אסטרטגיות מבריקות. ד"ר דן הרמן הוא מומחה ליצירת בידול ועליונות תחרותית לחברות. ד"ר הרמן יועץ לחברות מקומיות ובינלאומיות באירופה ובישראל. גישתו המקצועית משלבת אסטרטגיה עסקית-תחרותית, חדשנות, שיווק, מיתוג וניהול חווית לקוח – בתהליך אחד. 

עידן עופר, יו"ר החברה לישראל, אומר עליו:

"דן הרמן משלב חשיבה עסקית-כלכלית עם ניתוח עמוק של שווקים ושל תהליכים בתוכם ועם הבנת הפסיכולוגיה של הצרכן. התובנות שלו מעניינות מאוד והפתרונות מקוריים ומעשיים". 

במקביל לקריירת הייעוץ שלו הוא מרצה בכינוסים ובפורומים עסקיים ומקצועיים שונים ומנחה סמינרים וסדנאות בשיטותיו המקוריות - ברחבי העולם. 

בעבר היה סמנכ"ל השיווק בקבוצת מגדל לביטוח ושירותים פיננסיים ומשנה למנכ"ל בקבוצת דחף וכן כיהן בתפקידי ניהול בכיר במשרד הפרסום באומן-בר ובמשרדי פרסום, מחקר ומיתוג נוספים. הוא לימד אסטרטגיה, שיווק, פסיכולוגיה של הצרכן ומיתוג, במסגרת לימודי תואר שני באוניברסיטת בר-אילן וגם במכללה למנהל ובמוסדות אחרים להשכלה גבוהה. 

ד"ר הרמן הוא מחברם של מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרים רבי מכר שראו אור בישראל ("המדריך לבוני מותגים", "יתרון לא הוגן") ובמדינות אחרות, ביניהם Outsmart the MBA Clones אשר נמכר בשוק האמריקני וב- Amazon.com שם הוא מקבל ציון ממוצע של חמישה כוכבים. 

Rolf Dobelli הבעלים של getAbstract.com אשר מתמצתת מאות ספרי ניהול בשנה, בשפות שונות בכל העולם כותב עליו: "הרמן הוא אסטרטג שיווקי עוצמתי ומטלטל. אנחנו חושבים שהשיטה שלו בעלת ערך מעשי רב ואנחנו ממליצים עליו לכל משווק".

נושאים עיקריים בסדנה

  • איתור ויצירת הזדמנויות חדשות ליצירת יתרון ולצמיחה.
  • פיתוח דרכים יצירתיות להשיג מטרות מאתגרות.
  • "פיצוח" - הפקת רעיונות פורצי סטטוס קוו שבונים יתרונות.
  • בידול – יצירת ייחודיות לחברה ו/או למוצריה/שירותיה.
  • פיתוח מודל עסק חדשני ומקורות הכנסה ורווח חדשים.
  • תובנות לגבי לקוחות ודרכים ליצור אצלם העדפה.
  • סינון רעיונות: הערכה מהירה מה יעבוד.

מטרות הסדנה

רכישת כלים ותהליך שיטתי ליצירת אסטרטגיות מבריקות.

למי הסדנה מיועדת

הסדנה מיועדת למנהלים בחברות בסדר גודל בינוני וגדול או ביחידות עסקיות בחברות גדולות. היא עוצבה עבור מנהלים שמעורבים בהחלטות חשובות ומכריעות בחיי החברה בה הם עובדים.

מתכונת הסדנה

16:30-17:00 התכנסות והכרות
17:00-17:50 הרצאה
17:50-18:00 הפסקה
18:00-20:00 סדנה

לחברי לשכת המסחר והתעשייה ההרצאה ללא תשלום מותנה ברישום מראש, מספר מקומות מוגבל.
כרטיס למשתתף שאינו חבר לשכה להרצאות בעלות של 100 ₪
מיקום הסדנא: באר שבע, רמב"ם 30