זה מה שצריך להיות בפרסומת טובה. וזה לא משנה מה גודל העסק ומה התקציב שלו.

כשאתם מכינים פלאייר לפרסום, תחשבו טוב טוב מה התועלת היחידה אותה אתם רוצים לפרסם.

זו יכולה להיות תועלת רגשית או כזו שקשורה למוצר עצמו, או למחיר או לזמן, למקום או לקהל היעד.

זה לא תמיד קל, ולפעמים יש חשש שאם לא נגיד את כל מה שיש לנו להציע, פחות לקוחות יבואו לקנות.

אבל בואו נזכור שכולנו מוצפים בכל כך הרבה ידע ופרסום, ועל פרסומת מרפרפים בעין רגע וחצי, במקרה הטוב...

לא יזכרו אותנו ומה אנחנו מציעים אם נפרסם גם וגם וגם...

אז בכל פרסום, מסר אחד. ושיהיה ברור...

אריאלה לוי- תכניות שיווק לעסקים