כדי להצליח, צריך להציע לצרכן את מה שהוא מחפש. לפעמים צריך לחקור ולנבור לא מעט כדי לדעת מה הוא בדיוק צריך.

כי גם הצרכן בעצמו, לא יודע להגדיר מה הוא צריך.

כמו שאמר הנרי פורד, תעשיין הרכב המיתולוגי: "אם הייתי שואל את הלקוחות שלי מה הם רוצים, הם היו אומרים סוס מהיר יותר".

אבל הוא הבין שמה שאנשים מחפשים, זה להגיע ממקום למקום במהירות. זה הצורך שלהם. לא סוס חדש ומהיר.

לצורך הזה הוא נתן מענה מקורי ופורץ דרך- מכונית.

מה הצרכן שלך מחפש? מה הוא צריך?
האם המוצר שלך נותן מענה לצורך?

אריאלה לוי- תכניות שיווק לעסקים